Consumenteninformatie

Een bestelling plaatsen

Bestellen bij Remóvos gaat via een paar eenvoudige stappen.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘winkelwagentje’.

Stap 2
Klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen).

Stap 3
Controleer de gegevens van uw bestelling.

Winkelwagentje
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit.

Adresgegevens
U kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres wenst te gebruiken kunt u dit hier toevoegen.

Verzendwijze
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen.
Wij streven er naar uw bestelling binnen een week per post bij u af te leveren.

Wij zelf maken geen gebruik van een track & trace code. Als u niet thuis bent probeert de bezorger het nog twee keer aan te bieden, waarna het bij de buren wordt afgegeven. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een ‘niet thuis-code’. Met deze code kunt u zelf kiezen waar en wanneer u uw pakket wilt laten bezorgen.
Vervoerder
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.

stap 4
Klik zodra al uw gegevens correct zijn op ‘naar betalen’.

stap 5
Selecteer de gewenste betaalwijze.
U kunt bij ons betalen met Acceptgiro en iDEAL. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

stap 6
Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.

Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.
Klik hier om het modelformulier te downloaden.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Een bestelling kan zonder aanmelding worden geretourneerd aan:

Uitgeverij Remóvos B.V.
Postbus 546
3760 AM Soest

Klachten
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Remóvos Klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Remóvos.

Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Uitgeverij Remóvos B.V.
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 546
3760 AM Soest

Of stuur een e-mail : info@removos.nl

Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Verder verwijzen wij u nog naar de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.

In het geval dat de u ingediende klacht niet door ons kan worden opgelost kunt u contact opnemen met De Geschillencommissie; www.scg.nl

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid
van mag verwachten.

In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij; http://ec.europa.eu/consumers/odr

Druk deze pagina afdownload deze pagina