Bestellingen die na 19 december geplaatst worden, worden pas in het begin van 2024 verstuurd.

Consumenteninformatie

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Een bestelling plaatsen

Bestellen bij Remóvos gaat via een paar eenvoudige stappen.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelmand’.

Stap 2
Klik op ‘Afrekenen’ (of naast het winkelmand veld om verder te winkelen wanneer u meer artikelen wilt bestellen).

Stap 3
Controleer de gegevens van uw bestelling.

Winkelmand
Hier ziet u wat er in uw winkelmand zit.

Factuurgegevens
U kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres wenst te gebruiken kunt u dit hier toevoegen.

Verzendwijze
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. Wij streven er naar uw bestelling binnen een week per post bij u af te leveren.

Vervoerder
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Stap 4
Klik zodra al uw gegevens correct zijn op ‘naar betalen’.

Stap 5
Selecteer de gewenste betaalwijze. U kunt bij ons betalen met Acceptgiro en iDEAL. Hieraan zijn geen kosten verbonden. De Acceptgiro wordt per post naar u toegestuurd, deze dient binnen 14 dagen te worden overgemaakt. U kunt derhalve betalen nadat u de bestelling heeft ontvangen.

Stap 6
Maak uw bestelling definitief door op ‘Afrekenen’ te klikken.

Klachten
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Remóvos Klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder. U krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Remóvos.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Uitgeverij Remóvos B.V.
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 546
3760 AM Soest

Of stuur een e-mail : [email protected]

Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Verder verwijzen wij u nog naar de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.

Verzendkosten

Alle producten worden gratis verzonden.

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.